10. 11. 2018.

JEZIČKA PRIPREMA



„Stepping stones to modern school“

       
       U okviru pripremne faze projekta, jedna od planiranih aktivnosti je i jezička priprema. Ona ima za cilj da članovi tima poboljšaju svoje jezičke kompetencije, kako bi lakše pratili aktivnosti na seminaru, koji će u potpunosti biti realizovan na engleskom jeziku. Pored obaveznog pohađanja kursa, za članove koji nemaju ni osnovno znanje engleskog jezika, realizovane su dodatne aktivnosti radi usavršavanja jezika za one koji imaju osnovno znanje engleskog jezika. 
             
       
In English, please

Radionica-pričaonica, sekcija engleskog jezika kojoj su 16. 10. 2018. godine prisustvovali članovi projektog tima izabrani za mobilnost.  Sekciju vodi nastavnica engleskog jezika Slavica Jević inače član projektnog tima za mobilnost i koordinator projekta. Učenici na ovim radionicama pričaju isključivo na engleskom jeziku te je ovo bila prilika da članovi tima provere svoje jezičke kompetencije. Učenici su postavljali zanimljiva pitanja a najviše o projektu, predstojećem putu, gde idu, zašto idu, šta će tamo raditi, kako će se nastava odvijati u tom periodu i na kraju kada se vraćaju i da li će se vratiti.  Bilo je ovo jedno zanimljivo i nadasve inspirišuće iskustvo na obostrano zadovoljstvo. Sigurno će se druženje nastaviti u narednom periodu.






Prezentacija "ITALY"



                                                                                                                                                            
Prezentaciju o Italiji, na engleskom jeziku održao je nastavnik geografije Igor Leščešen i tako ujedno realizovao i kulturološku i jezičku pripremu uz asistenciju nastavnice engleskog jezika, Slavice Jević. Prezentaciji su, pored članova tima za mobilnost prisustvovali zainteresovani nastavnici i učenici. Prisutni su mogli da čuju sve o zemlji domaćinu seminara na potpuno nov i zanimljiv način. Učenicima je bilo zanimljivo što se zaključuje iz aktivnosti i uključenosti u toku prezentovanja.










Нема коментара:

Постави коментар